Makan....

Haih.. Camne nak diet....
Aku masuk contest biggest loser from kl to kangaq...
Menatang apa tu?
Ni deal antara aku ngan deqna the bff...
Kami sama sama bulat gebus..
Maka kami decide untuk menjadi kurus menawan...
Wahahaha menawan la sangat...
Anoi, hang jadi pengadil na... Hiks

Ceritanya, setiap 1, 15, 30hb setiap bulan selama 3bulan start dec,
Kami perlu timbang...
Current weight aku ialah 81... Ecece nak gitau la ni da turun 9 kg dari before pregnant punya weight...
So dealnya, if berat is naik, RM50 akan melayang....
Maka, gigih la ni aku xmo makan nasi...
Deqna untung la, dia lalu oat...
Aku? Hui nak muntah....

Smalam, mama ajak teman shopping jab...
Aiyaa... Aku dalam pantang lagi ni...
Shopping punya pasal, ku rela hihi...
Dapat la habuan purse sekeping...
Kihkihkih...
Walaupun bukan bonia idaman, jadi la....
Sebab aku suka design dia...






Gila banyak compartment...
I loike....

Lepas beli beli, makan time...
Hancur diet aku...
Mesti dekna bersorak keriangan...



Mama belanja.. Yumeh...


Mama punya...


Mine... Huh sengkak nak abiskan...

Lepas balik, huh, hasben beli musang king pulak....


Hasben tengah nego2


Tadaaaa.....

Maka dengan ini,
Smalam diet kelaut....
Haihhhh...

posted from Bloggeroid

1 Response
  1. syuhada Says:

    takut aku yg makin besar , besar dan membesar......takuttttt