Counting days



4 days left... Counting and keep counting...
Harus la counting day...
Rindu sangat kat hasben...
Time time unwell camni, ketiadaan dia sangat terasa...

Dia yang jaga aku..
Make sure aku ok...
Always ask syg, aok ok?
Hmmm b, miss u badly...

Insyaallah, selasa malam hasben sampai dari tehran...
Sorry ye sy x dapat amik aok kat klia...
Tapi saya tunggu aok tau...
Insyaallah, sy masakkan sambal telur yg aok request ye...
Sian aok, makan xmenentu kat sana...
Asyik2 makan roti dengan sambal bilis, kari dalam tin...
Nasib pack banyak ari tu..


Makanan ruji hasben...

Hari ni dah day 14 aku pantang..
Uhuk 30 days to go...
Lama nyeee...

Luka not so well..
Ada 1 part ni luka terbukak...
Dengar cam ngeri kan..
Uhukk xsakit, tapi kna extra care..
Kna make sure kering sokmo...
Make sure xde nanah...

Hmmmm sakit dalam perut still ada...
Kadang2 nak jalan tu terasa...
Kuatkan lah aku...
Semoga aku cepat sembuh...

Aisha so far xbanyak meragam..
Dia tau ni aku sorang sorang.. Papa jaun...
Gud girl aisha...
Tq ALLAH...

Ayyan pun dah ok ngan aku..
Kadang kesian kat dia...
Im sorry syg...
Mama sayang ayyan...
Sangat2...
Mama minta maaf tak leh dukung ayyan...

Thanx to mama gak...
Jaga ayyan.. Masak utk aku...
Aku cuba minimize kan kerja mama...
Aku mandi aisha sendiri..
Aku uruskan aisha sendiri...

Thanx to nani n roshan..
Both u byk tlg...
Roshan tlg bawak aku g spital.. While hasben takde..
Tlg beli barang2 yg x cukup..

Thanx to adik n asrul...
Adik datang jaga ganti mama yg da masuk kerja..
Asrul ulang alik dari ganu to kl...
Thanx semua...

I really love my family....

posted from Bloggeroid

0 Responses