Dugaan untuk menghapus dosa kecil

Allah sedang menduga aku dan keluarga...

Ayyan xsihat... Xdemam.. Batuk dan selsema.. Tapi yg parah, asyik muntah...
Batuk sket kadang muntah...
Sian nenek kadang muntah kena cadar..
Note : ayyan tido ngan nenek sejak aku deliver...

Aisha pun selsema...
Jangkit dari abang rasa..
Mau tak, abang sayang sangat kat aisha...
Kejab2 datang kiss aisha...
Sambil panggil ba ba....
Baby la ayyan...

Aisha selsema, tapi kan takleh makan ubat..
Maka, operasi sedut hingus kena wat kerap...
Sapu yuyi, spray idung...

Waktu ni as mama mmg kena kuat..
Handle aisha, dan ayyan...
Malangnya.....
Aku pun sakit...
Cant even jalan, berdiri and duduk...
Bukan la xboleh langsung, tapi sakit sampai kuar air mata...
Smalam basuh popo ayyan pun sambil aku meraung tahan sakit...

And now, make it worst,
Papa pun da start bunga bunga nak demam...
Smalam dapat mc, tapi due to evaluation meeting, dia still keje...

Ya allah, kuatkan lah aku...
Sembuh kan kami anak beranak....

posted from Bloggeroid

0 Responses