Kantoi

Ish.. Aku ni payah betul nak menyembunyikan sesuatu dari hasben...
Kononnye aku da TERbeli sejibik jam ni dari member kat aussie...
TER tau.... :p
Pastu konon xmo gitau lagi.. Tunggu item sampai baru gitau..
Member tu balik msia dlm 23 but only available on 27 onward...
So bajet bajet nanti aku baru gtau la....

Malam tadi, lepas anak2 tido, kami pun lepak2 la borak...
Sembang2.. Gedik2, goda2 aku terbagitau aku beli something...
Hua hua.. Sendiri kantoi...
Dulu kirim wallet pun aku kantoi sendiri...
Ahak... Saya tak leh sembunyi apa pun..
Mesti dia pakai ilmu mandrem kannnn....

Nasib hasben approved..
Xapproved pun kena approved la jugak kikiki...
Bila dah approved, xsabar sabar la tunggu jam fossil sampai...
Kalo tak, macam tidakla kisah sebab dok pikir cara nak gitau...

Apa pun, kalau xde aral, next week stroller quinny sampai yeay...
Maxi cosi pun kazen kata nak deliver weekend ni...
Maxi cosi seken sudah.. Pakai kejab je pun kan..

posted from Bloggeroid

0 Responses