yeay new curtain...

nak cite makan dulu ke cite rumah baru dulu...
makan?
rumah?

makan eh? ha ok ok.. aku cite umah dulu.. kekekeke


alaaa bukan umah betul pun.. umah a.k.a blog la.. hehe.. sajer je gatal2 tukar layout.. bosan layout lama...
nasib tak masuk byk2 widget.. takmo dah la sarat2 widget2.. dulu2 time duluuuuuuuu mmg suka la byk2 widget...

hurmmm tahun 2014.. kalau tak silap tahun 2006 2007 aku start blogging.. ni blog peribadi ketiga.. tak masuk blog kawin ngan blog masak la..

blog pertama ilang.. MIA.. aku sendiri tak ingat email dan password.. termasuk lah link... sedih kan.. dalam tu banyak gambar2 nana ngan mimi kecik2... sayang sungguh... aku godek cari kat friendster pun dah takde.. hurmmm mmg totally takde gambar mimi kecik2.. sian dia... nana tahan lagi ada sikit yg sempat cuci... yg mana soft copy semua gone... seperti mana gone nya perhubungan dengan bapak dia... blog pertama tu mmg blog sedih.. kebanyakan cerita sedih.. tak banyak cerita bahagia... elok la gone.. ralat pasal gambar2 mimie jer.. lain2 tu takde hal.. nothing to remember pun....

blog kedua, Journey to sunshine.. aku pindah rumah lepas kawin dengan ongsbelah... fresh gitu... tapi still ingat lah segala login.. banyak cerita ceriti kat situ.. dari ibu tunggal, sampai lah bertemu dengan ongsbelah yg sayang aku.. ececece.. kasik can plis...


so kita menten jer la blog ni.. ada niat nak tukar domain.. nak tumpang ongsbelah.. tapi, susah la.. nanti ilang kawan2.. pasal trafic tu takde hal. slama ni mmg bukan orang masuk pun.. yg ada sorang dua kawan2 yg rajin baca aku menceceh.. sian korang... lebiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....

eh... nak ckp pasal layout blog.. terbabas plak.. :P

selamat datang curtain baru.. wallpaper baru... Tv, sofa, dinning set semua lama... okla kan..

bai.. we will never meet again.. turunkan langsir.. koyak wallpaper...



welkam.. cantik tak langsir baru kita.. mahai tau.. kita beli kat nilai 3 kekekekeke.... tu tu wallpaper tu kita beli online.. hehehe... 

nanti kalau rajin raya kita tukar langsir lagi.. cat pun tukar... aku kan kaya... apa plak kalau aku kaya.. aku mmg kaya... *kaya kasih sayang* hehehehehe

2 Responses