kepulangan

kepulangan yang dinantikan.. kerinduan yang tersaratan.. hah apa bahasa da...

alkisah ongsbelah kata, tunggu dalam 2 jam utk tahu sama ada dia boleh balik msia or tak... sebabnya kena diskas pasal plan timeline nak migration system tu bla bla yada yada....

if orang product kata ok, then boleh pulang...

aku plak, 15minit tanya progress... 15 minit lagi tanya update...

akhirnya penantian ku membuahkan buah selebat2nya...



kehappyan seorang isteri yang gersang  merindui suami.... gila tak rindu.. mana penah jauh2 lebih 2 bulan wooooooooo
on the way... 
alhamdulillah... suami selamat sampai...
mula2 plan nak pick up kat arrival je.. kira tayah parking lah... mahu tak, kanak2 sunquick pegi gambang dengan ucu.. kanak2 ribena je.. jenuh plak kang kalau abang adik meroyan nak berlari2....

skali kena halau dengan polisian... aduh pak.. ampun.... maka takleh jadi, kita pegi parking jugak la.. mama perlu bertabah....

park kete elok2, bismillah... mari kanak2 ribena... alhamdulillah, both sangat behave.. seronok jalan kat esculator yg datar tu...

sampai ke kat arrival hall... aku nampak dah ongsbelah kat depan.. nun dalam 10 kaki...
pastu ckp kat ayyan... "yayan.. tu sape" sambil tunjuk arah papa...
dia pandang... "pa paaaaaaaaaaaaaaa pa paaaaaaaaaaaaaaa pa paaaaaaaaaaaa" berlari lari terkedek2 la sang anak.... alahai anak ku......

cha masih blur.. dia mmg gitu.. pastu aku ckp kat cha plak... "cha where abang?" dia dah tertoleh2 cari abang... "cha.. look there... papa.... abang..."

cha nampak je, terus lari terkedek kedek kalah abang punya kedek... alahaiiii cha.......

cha peluk papa sampai kuat... rindu sangat ye cha....

mama? hai.. lebih dari peluk la... depan orang tak depan orang.. aku cium je.. peluk je...
rindu hoi.... kalau depan orang aku dah peluk2 dia, agak2 kalau kat belakang orang aku wat apa eh? kakakakakakakaka.. sila simpan imijinasi anda... jom makan nasi....

imam saya dah pulang... tapi.... lagi 2 minggu g sana balik.. hurmmmmmmmmmmmm

0 Responses