#dosadiet makan dihari minggu

Berdosa nya aku pada diet aku.. hukhuk...

Last last week sorg kawan dtg umah anta siakap besau dgn udang besau...
Yeee mmg besau...

Siakap tu satel stim apple cidar dgn mushroom n taufu jepung.. gambau xde. Kena potong dua ikan tu baru muat loyang.. separuh tgh hari licin 3 budak perut kalah org tua.. 2 kanak2.. 1 makbudak yg kena catu makan... puasssss.....separuh lagi satel dinner... fuhhhh

Sabtu buat sambal udang plak... yumnehh...


Huiiiii....


Dah satel baru teringat nak snap gambau.. fuh puas makan baq ang...

Smalam.. aku tambah dosa diet lagi...


Ni seriyes... aku xleh tahan xmakan nasi.. apa ko gila nak ratah je sambal bilis petai... fuhhh pedas2 manis2.. ampun... kicap mudim plak...

Pagi tadi aku belasah sepinggan lg nasik.. ahhhhhh.... persetankan kira kalori huhu

Moral : jangan masak sambal lagi..

Petang tu datang angin nak baking..
So..



Almond raisin vanilla muffin


Baking in progress.. membukit dengan jaya


Seriyes.. macam keni rojer.. hui sedap resepi kali ni...


Muffin bebi utk yasmin rumaysa....

Nanti aku update resepi2 utk simpanan jua...

Jangan nak ngada2 berdiri atas weight scale...

posted from Bloggeroid

1 Response
  1. .::WaNiE::. Says:

    nak nangis aku tengok udang tu