bila hari kerja

sejak pindah ofis ni, pagi2 kena kuar awal2.. sebab parking.. parking space sini sangat limited.. kalau lambat, alamat kena bayar lah.. jenuh la sehari dah RM9.. kadang sampai RM13.. fuhhh

mmg kelam kabut la jugak pagi2 tu.. kalau tak kena gaya, jadi tarzan hahaha..
so mmg takde la nak siap2 lawa2 kan masa kat umah.. perfume pun tak sempat spray...
yg sempat aku spray Nutox astringent... toner la kekdah dia.. cuma senang sebab ko spray pastu tepuk2...


spray tepuk2 kekdah dia..




lepas tu, cabut pegi keje.. hahaha... gila kelam kabut.. before 730 kena ada kat opis dah, if not, mmg bayau ler...

sampai opis, tido dulu dalam kete.. krohhhh zzzZZzzzZZZzzz KroHHH...
tepat kul 7.55 kena bangun.. utk siap2...
kadang kalau ngantuk sangat, terlajak gak miHmiHmiH

before kuar dari kete, kena tepek2 la.. dah muka kering je kan.. kadang2 ada masa ailio basi pun ada.. eh.. takde la.. mana ada..

jom bersiap dalam kete.. oh bukan aku jer.. kadang2 kete depan, kete tepi.. sama2 bersiap2.. terror depa.. siap pakai blusher, eyeshadow bagai dalam kete wooo..
aku? simple yet gorgeous.. puiiiiiiiiiiiiiiii.. gorgeous tu takde.. simple tu ye :P


ini saje yg aku tepek... i tak reti make up.. seyes.. aku kalau make up rasa macam topekong cina dah.. tapi make up orang boleh plak.. wahaha....

memula tepek Nutox serum dulu... crett crettt.. sapu.. satel.. sangat tak melekit.. lembut jer muka after apply...

pastu tepek plak moisturiser.. crett crettt gak.. tak oily.. cepat meresap... sesuai utk orang nak cepat macam aku...

pastu plak pakai compact powder.. from mabelin.. puas hati la yg ni.. 

pastu calit lip gloss in2it. feeling lawa meletop dah la tu...

last.. spray perfume dalam agak2 setengah kati.. biar sebatu orang bleh bau.. hahahaha

*b, perfume saya da nak abis.. lancome tu tinggal nyawa2 ikan.. yg ni pun dah separuh.. nak balik nt kirim beli kat epot doha boleh? ala epot sini mmg ada, tapi biar la feeling2 doha hahahahaha*

satel... tu jer yg aku ada.. eyeshadow takde.. lipstik takde... blusher takde.. ahhahaha sedih kan.. tapi takpe.. sebab aku mmg tak reti pakai pun.. kagum tgk orang make up lawa jer...

;) sekian entry tah apa2 dari saya.. motip entry pun taktahu.. ongsbelah kete tadi tah ke geleng je pala tgk minah ni siap flash2 gigih amik gambar.. tah apa2.. babai kesayangan
2 Responses
  1. .::WaNiE::. Says:

    kawan aku ckp perfume kt dubai murah sbb dah expired

    byk betul tanda soalan keluar dlm kepala otak aku


  2. aaaa ye ke yang... ok epot kl sudah la hahaha

    tanda soal? hurmmmmm :?