belog saya

dah tahun 2013.. 
aku tak ingat tarikh sebenar aku join blogger ni..
yang aku ingat, aku start berblog tahun 2005. masa tu aku kat uni...
cerita tentang blog aku berkisar pasal anak (masa tu byk citer pasal nana dan mimie..)
aku kan PJJ ngan anak2.. nana dari dia umo 4 bulan aku dah tinggalkan dia..
sambung degree while nana dok ngan nenek kat KL. 
masa tu banyak kisah sedih.. rumahtangga berantakan... memori sedih dalam blog tu...
password id semua aku da tak ingat.. even url pun aku tak tau dah.. sedih la.. sebab banyak gambar2 nana ngan mimi kat situ...
aku takmo baca kenangan2 sedih kat situ, tapi aku nak gambar2 tu semua.. its gone...

banyak gak gambar2 dalam friendster.. tapi bila aku bukak balik baru baru ni, semua gambar dah takde.. dah transform jadi tempat gamers plak fs... sedih la.. i nak gambar2...

skang 2013... means dah 8 tahun aku berblog.. ada 2 3 orang kawan2 yg dari blog lama..
sampai skang still contact.. still komen2.. dan, ziarah menziarahi... yang, u know who u r.. :P

ni blog ketiga.. aku tak ramai kawan2 blog.. tak ramai follower... tak glemer pun.. tapi aku happy dengan blog skang.. aku luahkan apa yang aku rasa.. kadang2 aku marah.. kadang2 aku happy.. kadang2 aku poyo.. kadang2 aku merapu... 

ada gak kisah happy yg aku tak share.. ada gak kisah sedih aku tak publish.. tapi dengan blog ni kadang terasa macam terapi utk diri sendiri... bila marah, tulis2 pastu baca.. puas.. bila rasa macam melampau plak, atau hasben tego, aku drafkan balik.. 

kadang ada perkara2 aku akan kelebet balik blog, mula la selongkar.. nak cari info.. masa tu rasa eh nasib la aku tulis kat blog...

saya sayang blog saya :) 

ps: kenapa aku ingat tahun aku berblog? sebab, usia aku sebagai penulis blog sebaya dengan mimie.... :D

2 Responses
  1. Aujinz Says:

    amboii, lamanya dia berblog.. huhuhu..
    saya baru errr... err.. lima tahun.. hahahahha


  2. Mimy Hamid Says:

    dari blog pun kita kenal kan..chuya nak fm