Day three @ HSB

Day three kat HSB..
smalam punya ralat.. bukan TBS.. tapi TVS.. T- tak ingat, V- Vagina, S- Scan...
hahaha..

rindu ah nak tgk jantung baby denyut2 lagi...
sangat miracle...

rindu gak dekat budak2 mucuk 2 org kat umah tu...
iskk nak peluk2 gomol2...

rindu sangat kat budak buchuk saya...
dia kata, dia pun sangat rindu nak geletek2..
hurmmm bubu, nak balik...

oh rindu nak makan sedap2...
hahahaah makanan kat sini sangat horrible..
ye la kan, aku kena makan under DLS...
Diabetic : salt...
patut la rasa hampeh....

tapinya rasa hampeh tu tak kisah sangat...
cuma bila ikan la failed...
apa aku mo makan ni...

sedangkan masa tak ngandung pun, ikan kat kedai makan aku tak makan...
huhuhuhuhu

dugaan...
takpela.. kuat semangat...

ye sangat menguatkan semangat ni..
kena cucuk insulin ari ari sampai bersalin nanti...
lemau la kulit aku...
tapi tabahkan hati utk kesihatan baby...
yg penting baby kat dalam duduk dengan selesa dan sihat...

skang ni amik 10 unit utk setiap session...
ada 4 session kena amik...
pagi, tengah hari dan makan malam utk sebelum makan...
then insulin utk malam, before bed...

doktor mohan decide to off high bp medication...
but still kena makan aspirin utk cairkan darah..
i dont really know why kena cairkan darah..
later lah aku interview doktor dinie kita ya...

ok lah.. mau buat entry lain..
kekekekekek
daaaaaaaa

sent via celcom berukband... [so tiada gambar ye.. ]

0 Responses