Review : sf beauty part 1


Siap part ha..
Aku bukan penjual ye... (tatau la kot nanti terbukak ati hihi)
Aku review based on own exprience...

Muka aku jenis normal.
Xberminyak sangat, x kering sgt..
Yang sedang sedang saja...

Tapi kulit muka aku teruk...
Ton x sekata.. Berbelak...
Kusam... Parut jerawat banyak..
Blackhead ataih idung...
Pori luaihhh...

Ari tu pakai nutox..
Mahai.. Tapi ada la improvement sket..
Org tego gak nampak cerah sket masa raya tu...
Skali hasben pecahkan serum yg mahai tu...
Huk huk...
So ilang semangat hahaha..

Pastu ada 1 hari dekna promote..
Katanya dia pakai sabun ja..
Tapi ada perubahan kat muka dia..
Aku pun giat la gugel sini sana..
Kebanyakan review dari penjual...
Aku xsuka..
Dah ko menjual, mesti la ko kata bagusssssss....
Ada gak la 1 2 review yg mcm telus...

So aku pun order.. Esoknya sampai...

Pakai day 1 day 2 rasa macam wadehek...
Apa kesat beno aku nak sapu...
Susahnya krim dia ni...
Tpi sabun dia best..
Pas basuh nampak suci je muka...

Gugel gugel, ohhhn kena basahkan ngan air sket..
Or pas cuci muka, tayah lap...
Pastu sapu krim...
Wahh baru la rasa smooth je...

Hari 3, 4 dan seterusnya...
Tiap ari aku tanya hasben..
Nampak perubahan x muka saya...
Dia kata taktau.. Sebab dia tgk hari2..
Tapi nampak bersih...

Ok.. Kena tunggu adik aku balik la..
Dia kan jumpa jarang jarang..

Borak2 ngan member, rupanya dia pun pakai...
Yg sorang da lama...
Katanya mmg ok.. Tapi lately dia alergik, so dia stop pakai..
Sorang lagi baru pakai.. Sama aku...
Dia kata muka dia da ada mengelupas halus...
Ahh aku xde pun ni...

Aku pas pakai krim malam, gatal2 sket...
Pastu tegang je muka mcm pakai mask...
Then smalam perasan da start gelupas halus...
Xpedih macam baca review tabita..
Ngeri aku...

Krim trial set aku nak abis dah..
So tgh decide nak teruskan ke tak...
Tetiba...
"along pakai apa skang kat muka? Muka along nampak cerah la.."
Wahhh... Ada org tego dah...
Ye la aku ni mana jumpa org sgt lagi...
Dlam cuti lagi kan...
Adik kata nampak muka cerah, xmacam dulu kusam n berbelak...
Dia pun nak try nanti...

So.. Boleh proceed beli pek besar....

P.s.. Pasal produk, gugel la sendiri ye... Mana mana blog sama je ceritanya..
Gambar pun cari je la...

pss.. para penjual sf beauty, tidak dihalalkan kepada kamu mengambil gambar saya ni utk testi kat blog korang ye...
posted from Bloggeroid
2 Responses
  1. Unknown Says:
    This comment has been removed by a blog administrator.

  2. Unknown Says:

    Hy, pengguna sf beauty kan. Mula2 sy beli trial set, ok, smpi sabun habis, terus beli pack besar, tp naik jerawat teruk. Sy beli rm 110, nak letgo sabun tinggal 1/4 total krim siang+krim malam,+ sabun 1/4 rm 50 je. Set confirm ori. Berminat boleh msg 0123634069 (mimi)