sian ayyan cucam

ayyan tak sihat..
cian dier...
batuk batuk cam orang tua..
koh koh koh koh.. krooohhhhh eh tu papa dengkur...

smalam teruk sangat sampai nanges2 tamo susu bagai...
alkisah terus la p pusrawi...
dapat la nab 1/2 jam..
lepas tu, muntah kuar lendir2.. kahak la tu kan..
balik jer umah, kami sedut ingus dia plak...
banyakkkkkkk....
sian la kat budak cucam ni...

merap toksah cerita la...
asyik nak kena pangku berduduk..
baring dia tak selesa kot kan...
haihhhhhh......

maka, lepas timbang tara, serba salah sebenarnyer..
aku pun minta cuti 2 hari kat bos..
syukur bos paham... thanx bos...
taska takmo jaga..
ye la kang jangkit plak..
padahal, jangkit kat taska la ni..
huhuhuhuhu...

takpela.. hope 4 hari ni aryan sihat...
ayyan budak macho...
mestilah cepat sihat kan....

malam tadi wat peel baru...
huihhh tidoq mau celah ketiak mama...
selesa gamaknyer,,,,
peluk2 erat2...
baru dia tak melilau kepala tu...
hailah anak teruna aku sorang ni..


rambut dan aku



huaaaaaaaaaaa....
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

rambut dah kontot macam buntoit itik...
kuekkk kueekkkk...

kenapa kontot?
sebab...

keguguran rambut tahap kronikkkkkkkkkkkkk.........

huaaaa teruk wehhh...
sampai bila nih...
isk isk....

sini sana rambut aku merata rata...
takde tempat yang takde...
ngeri pun ada...
tak sapu sehari, macam tak sapu berbulan...
nasib la lantai bawah ni marmar..
cuba tile yang macam rumah2 skang ni..
jenuh laaaaaa......

y y y....
orang kata sebab anak main buih...
apa significantnyer tah...

oh ini significant nya...
aku baca dari sumwhere..

masa kita mengandung, hormon gugur rambut di blok...
once lepas bersalin, lepas 3 bulan, mula lah hormon2 itu diaktifkan...

dan... ketika itulah budak tecit ni mula menyembur2 air liurnya.....

oh itu la kebetulan...

ni budak tecit rajin main yaqlioq sampai basah lencun baju

haila.. hope cepat la hormon kembali ke sedia kala....

ayyan potpet

ari tu papa melayan ayyan pot pet..
seronok dengar dia dok beria bercerita apa tah...
dari masa kat kedai makan lagi..
tak berenti2 pot pet..








video dirakam dari hp cap ayam...

sangat rasa nak balik rumah...
sangat rasa nak peluk ayyan...