Aisha first solid food

Hyee... lama x update.. pemalas.. ahaa..

Aisha dah masuk 6 bulan..
Dah meniarap dengan jaya since seminggu nak masuk 4 bulan...
Now dah mula angkat bontot...
Merata rata pegi dah...
Tapi pegi golek2..



Aisha dah start makan...
Mama pemalas so tepat2 6 bulan baru start...
First puree ialah carrot...
Yamehhhh....



Kerana aisha, mama terbeli blender wishlist mama.. wiiii...



Fuhhh senang la guna ni...
Aisha mkn fresh puree la hari2...



Potong carrot dan masukkan..
Letak air lebih kurang utk 10 min..


Steam kan.. siap pastu blend.

Senang....


Daging pun boleh steam kan tau...
Best kan..

posted from Bloggeroid

SF Beauty Wangsa Maju

STICKY POST

alhamdulillah, projek aku da mula berjalan since bulan lepas..
dan semakin berjalan lancar...

projek apa?
yeah... sukacita dimaklumkan, aku skang ni salah sorang dealer SF Beauty dibawah seliaan sf beauty kota baharu...

mai singgah blog aku ya.. : SF Beuty Wangsa Maju

doakan bisnes kami maju jaya ya.. thanx for all ur support


Waiting.. tunggu...

Selalu x korang tunggu sesuatu?
Tunggu lrt.. tunggu bas.. tunggu bopren amik..
Tunggu anak2 bersiap.. tunggu toilet kosong.. tunggu result..
Ekseli masa line pertama ditaip.. aku tgh tunggu kawan kawan turun dr opis utk g mkn.. aku tunggu kat lobby..


LG TMCC

sebelum tu aku tunggu parking kosong...




Seksa nak dapat parking kosong.. gigih aku tunggu kul 11am. Before tu aku dabel park kete org kat L2.

Pastu kami dalam penantian lagi..
Penantian yang membawa ke....


Check in kat bajet hotel dekat umah sebab xde air.. huh...

Dan.. yang paling penting....

Aku sedang menanti...
Menunggu...
Waiting...

Kepulangan insan bernama suami...
Saya rindu...



posted from Bloggeroid