random

dah 6 hari hasben ke riyadh,
so far ok la nak handle 1 infant, 1 toddler yg tengah lasak.
kakak, nenek banyak la membantu...

next week papa nak balik dah..
then dengarnya papa kena pegi smula utk UAT ngan apa tah lagi.
adeh... tengah taip tadi, tetiba bommmmmmmmmmmmmm...
ayyan jatuh katil... uhuk...
nasib ada carpet..

berbalik kepada cerita, hasben kena g balik mebi awal bulan 5
so gigih la aku dok kesini kesana cari rumah sewa.
nak pindah before papa travel balik.

so esok pegi tgk rumah.
harap2 rumah tu melekat dihati..
harap2 condition umah tu baik since umah tu umah lama...

fuhh mata dah terkelip2..
mulut dah ternganga..
ngantuk..
slamat malam lah..

lain kali sambung lagi..
(pemalas sungguh nak up blog skang)

papa outstation lagi

sobsss.... kali ni p riyadh, saudi arabia.
11hb ni dah balik suppose.. tapi tatau la kot kena extend..
next week baru confirmkan smula. tapi tiket dah ada lah...

kali ni tiket kul 3.40am. fuhhhhhhhhhhhhh..
so ajak adik teman.. angkut gak nana n ayyan. aisha n mimi tinggal ngan nenek.

blurrr...

sian ayyan ngantuk. tapi ayyan baik.. tak tantarum.. behave jer...


Papa tgh usha usha.. usha stewardess ker papa... ehemmm... 
sampai KLIA dalam around 1. ke 12 lebih... lepak2 dulu kat kfc.. ketika ini lah tragedi retak terjadi. malas citer... tragedi lain pun ada.. adik ipar kena saman parking kat depan tu.. huhuhu.. hasben sempat melarikan kereta...

nak check in lugage...

ramainye orang... uhukk... 


check in.. ayyan pun sibuk sama...

hye mama.. ayyan nak masuk dalam beg papa buleh?

ayyan dalam beg papa.. eh.. tak la..


alhamdulillah.. papa dah slamat sampai kat riyadh. transit dulu kat doha. then fly terus ke sana...
PM, resources manager dah melamar papa utk stay kat sana... tapi still tak wat keputusan.. tgk keadaan macam mana dulu...

jaga diri baik2 k b... spek mata jgn lupa dok tang mana... baju baju put aside.. makan tu jaga.. jgn miss makan... lebiu so much... jangan cari minah arab else ur account will be empty empty empty muahahahaha

retak hatiku.. eh poket suamiku

keretakan..
oh meretakkan...
tidakkk.... diretakkan....

oh oh oh...


note 2 the couple. wify n hubby... putih present from hubby to wifey, itam silver from wifey to hubby...

but now.....

ohhhhhhhhhhhhhhhhh... retak poket suamiku... retak retak retak....

ini la bahana pakai cover free cap ayam... sila labur sket ye utk keselamatan berganda note2 anda.. 

sebab sayangkan suami.. dan utk mengelakkan retak tu become worse (sementara nak repair.. since hubby kat riyadh skang) aku pun bagi la cover aku kat hubby... baik tak? sian dia tau..

cover merah aku dah sah bertukar tangan...


hensemnye hasben saper la ni... (gambar baru pas siap2 nak gi opis. gambar taken at executive hotel, olaya riyadh.) eh.. tu cover merah ai...

tapi... bila da kasik cover kat hasben, terpaksa la aku pakai cover pree hasben tu..
eh eh bahaya la.. dah la ayyan slalu kidnap hp aku...

maka...


santek kan... yihuuu.. dapat cover baru... kikiki...

maka.. retak lagi la poket suami... skrin pecah.. bini paw cover baru... ngehhh.. lebiu hasben... muahhhhhhhhhhhhhhhh