jumaat yang heaven


jumaat mama amik anak2..
so, honeyday utk kami lah...
balik keje, aku dengan gedik gedik, request kat encik penchuri hati...
nak popia sentul...
approved...
yeay...
maka,

4 set.. satu set 2 biji... share dengan encik penchuri hati
licin yoooooo... kami makan dalam kete, stret depan kedai..

hehehe best gilaaaaaaaaa.....
thanx sangat sangat sangat sangat encik penchurihatiku...
saya sayanggggg sangat2 kat awak tauuu

heavennnnn

malam tu, kami berlepak2...
lepas aku wat yee mee sup utk encik penchurihati..
aku sendiri da kenyang sangat...

yee mee sup
abis semangkuk... ohh aku kenyang sebab dah tarah popia ngan sup campur mamak..
kekekekek

impress tau, buleh je makan mamak2 tanpa pening...
sabtu tu makan kari kepala ikan ZK dengan jaya...

back to topic...
lepas makan, apa lagi..
lepak2 sambil layan big mama...
pastu marathon CSI...
tgk tv sambil manja manja..aaawww ai is like...

sudahnye esok bangun lambat sampai kete kene clamped..
mencik...
nak pindah umah cepat2...

ok tu je ari jumaat... bai...

update weeks 12..

haiyaaaa so long time no update haa...
lately kehidupan agak pack...

selasa ari tu pegi checkup kat O&G HSB..
hurmmm patut kena warded lagi..
huhuhu takmo la aku..
sebabnya, BSP agak high..
doktor kasik aku 2 weeks utk turunkan semula...
hope next next week, my BSP will be cantik...

next week selasa, ada appointment kat HSB lagi..
utk buat detail scan..
doakan baby saya sihat sihat ya...

skang dah 12 weeks.. which mean dah masuk trimester kedua...

update for my 12 weeks pregnancy...

alahan:

  1. dari takleh makan kari mamak, aku impress, aku leh makan ok... takde pengsan pengsan.. wohaa.. sedap weh kari ZK...
  2. tetiba teringin nak makan laksa bila ade tengok gambar laksa.. aiyoooo padahal aku tak buleh makan ok....

lain lain:
  1. still sakit breast... huhu takpe...
  2. kadang2 perut cramp...
  3. berat badan turun dalam 2 weeks.. huaaa turun 2.5 kg...

medical:
  1. insulin makin naik.. hurmm da dos paling abis.. ya allah, semoga segalanya baik...
  2. BP masih terkawal...

pakaian:
  1. baju makin ketat kat perut.... haha

supplement:
  1. have to stop anmum... aduilaaa.... just makan obimim, asid folic, vit c...

testing

testing update from nexus s